סוף השמירה

The important part of this one’s in Hebrew.

This song was mostly written while on the bus on the way back from base today.  There is a video of me playing it, but it’s… a bad video.  I’ll probably try to make another one later when I’m not so tired that I go off key every other line.

(Note to people with good Hebrew: please let me know if there’s anything here that’s not grammar or otherwise is weird and horrible.)

הביתה!
אני הולך הביתה!
זה לא מקום בשביל מפקדים
זה הביתה!

זה המקום בשבילי
כי שם יש לי ספה וטלויזיה
הביתה!
זה לא מקום בניוני
זה מקום מצוין כי יש מיטה

לפעמים חשבתי שאני לא תצליח לחיות עד סוף שמירה
אבל עכשיו אני רואה שאני יכול לניח לעצמי על הרצפה

הביתה!
אני הולך הביתה!
אין לי זמן לנשקים
הביתה!

יש לי רק זמן בשבילי
לאכול איזה ארוחה נורמלי
הביתה!
זה הזמן מקורי
להיות אמיתי ובלי אפוד

הביתה!
אני הולך הביתה!
זה לא מקום בשביל מפקדים
זה הביתה!

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to סוף השמירה

  1. Ido says:

    זה המקום בשבילי
    כי שם יש לי ספה וטלויזיה
    הביתה!
    זה לא מקום בניוני
    זה מקום מצוין כי יש מיטה

    “בניוני”? מה זה? אולי בינוני?

    לפעמים חשבתי שאני לא תצליח לחיות עד סוף שמירה
    אבל עכשיו אני רואה שאני יכול לניח לעצמי על הרצפה

    תיקון:

    לפעמים חשבתי שאני לא *אצליח* לחיות עד סוף *השמירה*
    אבל עכשיו אני רואה שאני יכול *לנוח* לעצמי על הרצפה

    בכל מקרה, עדיף מבחינה תחבירית “לפעמים הייתי חושב שלא אצליח לחיות עד סוף השמירה”.

Leave a Reply

